Vintag-julehilsen...

Det gikk litt "hurra-meg-rundt" med de siste julekorten som ble sendt og gitt ut før jul, så jeg har ikke hatt tid til å lagge ut alle julekortene jeg har laget, før nå.

Her er nok en vintag. Syns disse er så dekorative og flotte at jeg bare måtte lage en til. Selve tagen er skåret ut med Silhouetten. Motivet er fra hÄnglars julepakke. Har i tillegg brukt papirullosene med "gode ønsker" og "varme tanker". Som bakgrunnsar har jeg brukt noteark med julesanger. Herlig bakgrunnsark og bruke, for i tillegg til at det er flott, lukter det jul av disse så man kommer liksom i ekstra god julestemning.











En zoomet detalj fra flaskehalsen og tagen...


En zoomet detalj av hÄnglarmotivet...

Juleklem fra Anita

2 kommentarer:

Maya sa...

Nydelig vintag!!

Du er så utrolig dyktig med farger og sammensetning! :)

Ha en fortsatt flott jul,Anita.

*klem* fra Maya

Ann Hedvig sa...

Tusen takk for hilsen i bloggen min.

Nydelig flaske, lurer veldig på hvor du har funnet kutte mønsteret til denne :)
Klarer ikke finne noe på nettet.

Håper dere får en fin nyttårsfeiring i morgen.

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...