#1 HøsthÄnglar

Endelig er høsthÄnglarna her, eller endelig får vi i DT lov til å vise dem frem, blir vel mer riktig å si. Dette er et mappekort som jeg begynte å lage på Grorudtreffet i august. Camilla hadde en utrolig flott tutorial med utfordring på Sukkersøtt og tanken var å delta der, men jeg glemte helt at jeg ikke fikk lov til å vise frem hÄnglarna. Ja ja, da måtte mitt bidrag til Sukkersøtt utgå på agendaen.


Her er i hverfall min variant av mappekortet. Teksten "jeg har ikke glemt deg" er fra Norsk Stempelblad.


Med charms fra Unik Hobby, selvsagt :-)


Her er innsiden av kortet med personlig hilsen til bursdagsbarnet.


Jeg har brukt drikkebrikker av Chipboard...


Baksiden av Chipbarden, dekorert med lekre tekststempler.


..fra Stempelglede. Jeg har brukt teksstempel fra serien Min Venn (vennskap får sjelten til å blomstre) og Single Stamp 015 - Magi


Baksiden av kortet.
Jeg syns det var helt hjerteskjærende å punche ut kun deler av den nydelige lille hÄnglen, derfor måtte jeg tenke ut noe å bruke resten av motivet til...og sånn ble det.


En liten zoom av de søte hÄnglarføttene...

Jeg kommer til å legge ut flere høsthÄnglar fortløpende.

Ha en fin fredag videre!

Klem fra Anita

45 kommentarer:

Nikki Fairbairn sa...

Wow Anita, this folder is amazing so much great detail and your colouring of the cute Hanglar girl is superb. Hugs Nikki x

Camilla sa...

WoW Anita!
Finner knappt några ord!!! Helt stum av beundran..Vilket härligt mappkort. Fina färger och ängelmotiven passar perfekt...Vännen som får det blir säkert alldeles tårögd..
Sagolikt Anita...
Kramar Camilla

Bente sa...

Så nydelig kort! Fikk disse stemplene i dag, og bare klør i fingrene etter å jobbe med dem! Ha en flott helt:=)

Bente sa...

... og hvis du allerede har en "flott helt" som jeg skriver i kommentaren over... så ønsker jeg deg en flott HELG i tillegg;=D

Anita Thorsen sa...

Hei Anita

Dette er bare nydelig. Du er bare helt rååå på kortlaging og ikke minst fargelegging, og jeg blir inspirert til tusen. Gleder meg til du legger ut mer :)

Ha ei fin helg :)

Klem fra Anita

Jonna sa...

Alldeles nydelig kort!
Er imponert over hvor gjennomført du pynter hele kortet.

Camilla sa...

Åå sååå nydelig!! Og så mange vakre detaljer... Helt fantastisk mappekort! Og papiret og fargene er som alltid så varme og gode;)
Ønsker deg en god helg!
Goklem fra Camilla.

Lene Aase sa...

Rålekkert kort, helt nydelig!!! Og så søtt med føttene på baksiden av kortet da;)

Klem fra Lene.

Gunilla/Nilla sa...

Har suttit här och väntat på att du skulle lägga upp ett nytt kort med någon av hösthÄnglarna.

Så kommer ett med en av mina favoriter från detta paketet.
Hur i hela friden bär du dig åt. Lika vackra kort varje gång. Så välgjorda med mysiga detaljer och en färgläggning som är helt superb!

Har scrollat fram och tillbaka flera gånger och ser något nytt hela tiden, VACKERT!!

Måste fråga dig en sak. Är det distresser du använt för att få det så softat och fint runt texterna? Sedan en liten fråga till om du orkar;=D. Är det magneter du använder till att få kortet stängt?

Nu ska jag ta en tur i det fina vädret som vi har här.
Hoppas att du får en härlig helg.

Kikar in igen för att se på fler av dina vackra kort!

Sköt om dig och ha det bäst
kram/Gunilla

Desirée sa...

Knallfint mappekort, Anita! De nye stemplene er så søte!
Tusen takk for hilsningen jeg fikk på bursdagen min!

Ha en riktig god helg!

Klem fra Desiree

Else Irene sa...

Sååå lekkert Anita!!! Godt å se noe nytt fra deg :) Du er til stor inspirasjon og jeg kan ikke få sett nok av kunstverkene dine :)

Ha en flott helg!!

Klem, elsi

Solveig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maya sa...

Åhhh dette er bare så utrolig lekkert!
Nyydelige farger og detaljene er perfekte!
Og fargeleggingen din er råååååå!

Takk Anita for all inspirasjon,og ikke minst takk for att du er du :)
*klem*

Riktig god helg,
klem fra Maya :)

Solveig sa...

Nydelig mappekort, med mange flotte detaljer!

Ha ei fin helg!

Sigrun sa...

Så utrolig lekkert det mappekortet ble. Jeg har fått mine i posten i dag og gleder meg til å stemple noen opp i helga. :))
Klem Sigrun

Filharmonica sa...

Rålekkert høstkort Anita!
Det ligger en overraskelse i bloggen min til deg :-)
Ha en flott helg!

Nina sa...

Hei, Anita! Jeg så jo begynnelsen på kortet på Grorud, og fy flate så lekkert det har blitt. Du er fantastisk altså. Så må jeg jo brae si at det var kjempehyggelig å treffe deg, og igjen tuuuuuuuuusen takk for at jeg fikk låne permen din :) Håper også at du får brukt blomstene du fikk, også skal du se at jeg angrer på at jeg ga de fikk når jeg ser hva du tryller frem med dem... :)

Nina sa...

Jada, det er helg, og skrive? Nei, det kan jeg ikke da. "Ga til deg" skal det jo selvfølgelig stå.

Eli sa...

Hvor tar du det fra, Anita, Dette var jo så nydelig. Jeg digger deg og dine kort, men det vet du vel fra før. Neste kurs........neste kurs.

Helgeklem til deg!

Heidi sa...

Utrolig lekkert Anita. Nydelige høstfarger og fantastiske detaljer. Her er det bare å nyte synet altså. Takk for flott inspirasjon.
Gjett om jeg ble glad når disse stemplene lå i postkassa mi i dag

Ha en super fredag

Klem fra
Heidi

Kim sa...

Anita this is a GORGEOUS card/folder! WOW! I am in awe! Love all the different fall colors! Beautiful!
Hugs~ Kim

Lena Katrine sa...

Nydelige farger, og mange smarte detaljer - som vanlig!
Inspirasjon til 1000;o)

Ha en flott helg!

Klem xxx

Unknown sa...

WOW......Ufattelig lekkert!!!!
Nydelige farger og herlig oppsett!
Og uslåelig på fargelegging...sukk...Nydeligt rett og slett!

Ha ei kjempeflott helg!

klem,
Jorunn

Hege-Annie Simonsen sa...

Nyyydelig mappekort!! :) Flotte detaljer, som alltid!.. Herlig høst-kort! :)

Fikk jo selv den nye hänglar-klubbpakken i går, og da tenkte jeg i dag at jeg måtte inn og se om du hadde fått vist frem noe. Og det har du jo! :D

Ønsker deg ei riktig god helg!
Skulle bare mangle, med awarden!! Får mye inspirasjon av dine kreasjoner!! takk, nok en gang, for at du deler!! :)))

Klem, Hege

Bibbi sa...

Så lekkert et mappekort!!

Nydelige farger, design og for ikke å snakke om fargelggingen!!

Ha en flott helg.....

Turid Mari sa...

Sukk!!! Såå nydelig, Anita :)
Alltid en fryyd når det kommer nye ting inne hos dæ :)
Før nån detalja!!!!! :)

Håpe du får ei suuper helg!!
Stor klem fra Turid.

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelig snuppa!!! Ønsker deg en strålende helg ;-)

Eva (Fister) sa...

Super flot kort!

Inger-g sa...

Anita, du er så søt! Du er vel antageligvis en av de få som syns det er supertrist å kaste et par sko som er stempla på et papir ...
Fikk stemplene i går jeg også. Syns sykkelhänglerne var ekstremt søte. Gleder meg til å bruke de.
Nydelig kort som vanlig. Du er sjefen!

Klem,
inger-g
:-)

Kirsten Aune sa...

Hei vennen!
Gjett om jeg har venta på at du skulle legge ut kunstverkene dine med de nydelige høsthÄnglarna!! Og fytterakker'n - det var som alltid verdt å vente på!! Mappekortet er bare så nyyyydelig!! Fargeleggingen din er bare rååå, og som alltid er kortet krydret med en hel haug av lekre detaljer! *smelt*

Mine stempler kom i posten i går, og jeg håper å få laget noe i løpet av dagen...

Håper du har en fin søndag, vennen!

Gode klemmer i massevis

❤ Kaia sa...

Jeg ser at det er flere enn meg som har ventet på nye mesterverk :o)

Dette var jo bare helt utrolig nydelig, farger og alt :o)

Ha en nydelig søndag ;-)

Anonym sa...

Hej Jättesnyggt kort.

CraftyC sa...

Its gorgeous!!
Clairex

Kjersti sa...

Ahhh! Nydelig!!

Nina I. sa...

Hei Anita!

Så utrolig nyyydelig det kortet ble!!! Du er nr.1!!!! Var så hyggelig å sitte sammen med deg og Maya på Grorud-treffet;) Lever lenge på minnene fra den helgen!

Klem fra Nina;)

Kristine sa...

Hei på deg Anita;)
Hvordan har du det?
Jeg har vært på PApirgleder DT treff hele helgen og er nettopp kommet hjem! Det har vært så utrolig kjekt og inspirerende, men akk så sliten jeg er nå! Ble mye shopping, preik og ikke så altfor mye kortlaging! ;)
Er det ikke sånn det alltid blir? he he
Og for et nyyydelig høst kort du har laget! Aldeles supre farger du har brukt!
Ha en flott søndagskveld da!
Nå blir det sofasliting for min del ;)
Klem fra KRistine

Sanna F sa...

Fantastiskt jätte fint och vackert!!! Du är verkligen helt otrolig!
**Klem**

Scrappelise sa...

Vakkert! Utrolig vakkert, de er så søte og snuppete de (H)änglene så man nesten smelter.. hmm, tenk å sitte her og bli helt varm rundt hjerterota av et stempel!

oheidia sa...

Gosh for et kort! Helt utrolig i farger, nydelig Hanglar og stilige detaljer på mappekortet både utvendig og innvendig! Dette blir mottaker glad for å få!

Klem Heidi :=)

Trine sa...

Hei Anita!

Dette kortet er kjempe fint, og anderledes! Du tryller alltid frem noe flott du.
Så gøy å se at pusen din liker hobbyen din også! Vi har også fått ny pus, å han ligner litt på din.
Den forrige pusen vår lignet på din forrige også.... pussig sammentreff.

Ha en fin kveld!

Lenes stempelkrok sa...

Utrolig lekkert!!
Herlig mappekort...-Forseggjort som alltid, Anita

Anonym sa...

Nydelig kort Anita. Kortene dine er alltid så gjennomførte, med pynt på alle sider. Fargesammensetningen på dette kortet var super.

Kirsten Aune sa...

Hei vennen!
Håper du har hatt en god start på uka! Nå har jeg startet nedtellingen!!! :) Gleder meg veldig!
Jeg har forresten gitt deg en award.... ;)

Nattinattklem

Anita Hagen sa...

Tusen hjertelig takk, kjære alle dere. Herremilde for noen herlige tilbakemeldinger *goooklem*

Gunilla: Helt riktig, det er Distresser jeg har brukt for å inke rundt kantene på Chipboarden med tekst på og helt riktig igjen, det er magnet som holder kortet sammen. Magnetic snaps, heter dem og er fra Basic Grey. Her er en link direkte til produktet.

http://www.basicgrey.com/catalog/productinfo.php?productsid=606

Ha en strålende tirsdag videre, alle sammen og takk igjen for fantastiske tilbakemeldinger.

Varm høstklem fra Anita

Berit sa...

WOW!!!
Du fant en stilig løsning på de beina du da!! Tøft!!!

Og du har så mange flotte detaljer på kortene dine at det er bare å se og se og se!!!

Klems

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...