Julekort i metall...

Har endelig fått litt utstyr i hus til å lage metallkort, så her er første forsøk uten kursholder.

Motivet er fra Norsk Stempelblad AS - Juleplate 2B

Her kan man så vidt skimte søte små halvperler i midten av snøkrystallen.

baksiden med samme motiv som på forsiden. Jeg har embosset med klart embossingpulver og svampet rundt med kobberfarget stempelpute. En utrolig stilig effekt som jeg har lært av min kjære venn Gunhild. Kikk inn her, så kan du se en flott tutorial med denne effekten.

Snøkrystall, montert på 3D-puter og mitt personlige stempel oppå denne.
Ha en strålende dag videre!
Klem fra Anita

20 kommentarer:

Vibeke sa...

Dette var skikkelig nyyydelig!! Knall flott kort!!!:)

Nyten sa...

Du laga så utrulig mykje fint, Anita!!!
Ha ein go` kveld:-)

Linda

Sanna F sa...

Så vackert kort!!!

Hege-Annie Simonsen sa...

Metallkort høres spennende ut! Kanskje du deler noen detaljer senere?.. Ble så nysgjerrig på hvordan du laget dette utrolig flotte kortet!! Herlige farger og detaljer!!... *sukk*...

Ønsker deg ei fin (og kreativ) uke!
Klem, Hege

Maya sa...

Sååå nyydelig,Anita!
Og så lekre detaljer du legger inn her og der!
Flinka :)

Klemmiser fra Maya :)

Lene Aase sa...

WOW, for et råstilig kort, ser ut som en morsom teknikk å jobbe med:)

Klem fra Lene:)

Camilla sa...

Det är bara såå otroligt vackert.
Anita!
Bara att luta sig tillbaka och titta på alla fina detaljer som du bjuder oss på..
Jag blir såå otroligt glad när jag ser dina kort.
Grattis till dagens kort från mig..
Kram och jag hoppas att lilla prinsessan mår bra.
Klem Camilla

Bente sa...

Åååååååååhhhhhhhh.... så stilig!!
Du er bare kjempeflink. Alt du prøver blir jo bra. Det er så gøy å kikke innom :)

Klem fra Bente

Unknown sa...

Wow... så stiligt det var!!!!
Herlig gjennomført, slik alle dine kort er! :)

klem,
Jorunn

MN sa...

Kjempefint kort.
Det ser ut som en veldig morsom teknikk å jobbe med. Er litt lei for at jeg ikke rakk det kurset på Oktober-treffet, men det kommer kanskje flere anledninger.
Ha en fin dag :-)

Anne sa...

Det var et utrolig flott kort.
Det føyer seg inn i rekken av dine flotte prosjekter. Håper at vi kan få gleden av å ha deg som kursholder i trøndelag en gang ;-)

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk, Anita, for linken!
Jeg overså den visst i innlegget, da jeg første gang var innom og kikket på dette kortet.. ;) Jeg var vel for opptatt med å studere bildene, tenker jeg! ;o)

Ha en fantastisk onsdag! :o)

Lena Katrine sa...

Så flott dette var, Anita! Men alt du tar i blir jo til 'gull! ;o)

Det ligger en award til deg i bloggen min!
Gleder meg til vi treffes på Hamar - om ikke så lenge nå!

Go'klem :o)

Alina sa...

what a gorgeous card, Anita! and your chocolate box is just beautiful! thanks for the inspiration!

Kirsten Aune sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kirsten Aune sa...

Så nyyyydelig det ble, vennen!! Jeg klør i fingrene etter å prøve jeg også, men så var det den tida da.... :(
Kanskje det blir noen metall-kort på Hamar-treffet. Tror jeg skal ha det som en plan! :)

Sjokolade-esken din var også såååå herlig!! Fargene var nydelige, og når den i tillegg er krydret med alle de herlige Anita-detaljene, ja da blir det vakkert!

Ha en strålende dag, vennen! Ses om ei ukes tid!!

Gooooo'e klemmer!

Eli sa...

Nydelig ble det, Anita. Ser du har funnet igjen et gammelt stempel, dette stempelet fant jeg igjen nå også.

Gunilla/Nilla sa...

Hej Anita!

Detta är ett fantastiskt fint kort. Älskar färgerna och tekniken som du använt är så läcker. Önskar vi hade lite fler kurser där jag bor. Hade varit kul att få prova något nytt.

Kram/Gunilla

Marit sa...

Kjempeflott kombinasjon med metall til det julestemplet. veldig gøy å se noe annet enn fargelagte motiver også..du behersker jo både det ene og det andre like bra. Alt du tar i blir gjennomført og vakkert :)

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Så råstilig kort.
Det å lage kort i metall ble jo kjempe stilig.
Og esken under her også, så nydelig dekorert.
En kunstner er du...
Ha en fin helg!
God klem

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...