# 1 - hÄnglar julekort

Da var årets julekortproduksjon igang.

Motivet er nok en sjarmerende klassiker fra hÄnglar & stÄnglar og er fargelagt med Promarker på 270 g Promarker Cartridge Pads.


Er ikke helt enig med meg selv i forhold til de hvite strekene, men jeg lærer vel forhåpentligvis dette etter hvert.


Top Note etiketten er stanset ut av en pappeske.


Snøkrystallene er stanset ut med Punch Snowflake Citrine, svampet med Distress Vintage Photo og dekorert med hvitt glitterlim og brun bling.


Matchende bakside...


...med min personlige hilsen!

Ha en fin høstdag videre alle sammen :o)

Klem fra Anita

40 kommentarer:

Nilla sa...

Mycket vackert kort, utan de traditionell jul färgerna! Mycket smakfullt! Kram Nilla

Maria Therese sa...

fint julekort

Fie sa...

Som vanlig lager du superflotte kort, du er flink!

Karina Beck sa...

Super super flot julekort!!

Kickans_blogg sa...

Underbart kort!! :0)
Kram Kicki

❤ Kaia sa...

Nydelig julekort..
Lekre farger, litt utenom, og det er gøy.
Tenkte jeg skulle begynne på årets produksjon i morra, skal på treff.
Det er ikke alltid produksjonen er på topp på disse treffa, men det er iallefall sosialt.
Ha en flott tirsdag.
Klem fra Kaia

May-Bente sa...

Kjempe flott, nydelige papirer!!!

Klem:))

Hildegunn sa...

For et nydelig kort, herlig at du er i gang med julekortproduksjonen! Her kan jeg få masse inspirasjon fremover, ser jeg :)
HÄnglarparet var veldig flott, de stemplene tror jeg ikke at jeg har sett før.

Ønsker deg en flott dag.

Aina sa...

Så stilig kort, i stilige farger!

Nina sa...

Åh, herlighet så lekkert julekort #dååååån#

Solstråle klemmer i fleng fra Nina

Aleksandra sa...

You are creating beautifull things.
I always like to visit your blog :-)

Turid sa...

Nydelig!!!

Anonym sa...

Åå, så lekkert julekort Anita <3

Ønsker deg en finfin dag :-)
Klem fra
Benthe

Sylvia sa...

Nydelig kort - som vanlig. Alt du lager er fantastisk flott !!!
Kan den TOP NOTE BIGZ DIE brukes i cuttlebug elle må man ha sissix ??
Har ikke peiling jeg. Vet du om den diesen er i salg hos Stampinup enda? Har katalog men finner den ikke der.
Mvh
Sylvia

Anita Hagen sa...

Tusen hjertelig takk for ksoelige kommentarer.

Sylvi@: Top Note går perfekt i Cuttlebug (B-plate + Top Note + B-plate). Om den er i salg hos Stampin' Up enda aner jeg ikke, men jeg vet at den har vært veldig populær, så jeg syns det ville være rart om den ikke er det.

Lykke til!

Klem fra Anita

Anonym sa...

Åhh! Så nydelig kort du har laget!! Rålekkert!!! Nydelig sammensatt:)) Du er så flink:O) Har sendt deg en mail! Håper du tar den med et smil:))) Jeg begynner iallefal på oppgaven i ettermmiddag! Ha det fint så lenge og en flott høstdag til deg å..
Klem tilbake!
Hanna

mettepip sa...

Nydelig julekort Anita. Greit å begynne litt tidlig;) Det var lekkert med brunfarger, og de snøkrystallene var så flotte!
Ha en fin dag!
klem fra
Mette

Anonym sa...

Oh hvor er det et smukt kort.
Dejligt at se andre farver end de tradtionelle julefarver.
Jeg har lavet et link til din blog fra min...www.dot-scrap.blogspot.dk
håber det er ok ?
Du er utrolig dygtig.

Hanna sa...

Underbart julkort, Anita!
Läcker design och vackra färger!
Och du är helt klart mästare på färgläggning! :o)
Ditt kort är precis som vanligt ett riktigt konstverk. :o)

Ha det bra!
Kramar från Hanna

F. Matussek sa...

Hello Anita,

what a wonderful card. So beautiful...

Fanny

Lisa sa...

Jättefint julkort, Anita!
Det ger en varm och vänskaplig känsla i mörkret kylan :o)
Är det en av Dina vänner som ska ha det eller är det något som Du ska sälja?

Många Kramar Lisa!

Elisabeth sa...

åååå så fiiiiint da. Helt nydelig var det. Så lurt å begynne med julekort altså. Jeg har beg å tenke da og skrevet ned en liste og hvis alle de skal få burde jeg begynt for noen måneder siden hi hi.
Ha en kjempe fin kveld vennen
goooooo klem

Kristine sa...

Et kjempelekkert julekort Anita!
Det er så kjekt å begynne i god tid med julekortene sånn at desember forhåpentligvis blir en koselig tid hvor man har tid til å nyte advent med tente lys, masse gode lukter fra kjøkkenet, gaveinnpakking etc.!
Og med dette kortet som en start på din julekortproduksjon, så bare gleder jeg meg som en liten unge til å se resten av årets kort;)
Gode klemmer til deg og Sheeba fra oss i Hardanger;)

Åsa/asamia sa...

Ett jättefint julkort med underbara detaljer som vanligt. Kul att du använde det fina äldre hÄngelparet. Här hemma längtar jag efter nya hÄnglar - hoppas det kommer några snart.

Gunilla/Nilla sa...

Det är väl hög tid att sätta igång med julkorten!

Härlig inspiration med ett jättefint kort.

Hoppas allt är bra med dig?

Snart åker jag på tur till Norge.

Ha en fin dag/Gunilla

Scrappelise sa...

Fine og spesielle farger i dette nydelige kortet!

Pia sa...

råsejt julekort i lækre farver og pynt

lene sa...

Nydelig julekort:)

Klem fra Lene

Kirsten Aune sa...

Heiiii vennen! *klem*
Himmel og hav - sååå nyyydelig!! Blir så imponert av Promarker-fargeleggingen din jeg!! Skjønner ikke hvordan du får det så fint!! Eller rettere sagt: blir så imponert av ALT du tryller fram!!

Håper alt står bra til med deg og dine, og at du nyter det fine høstværet som har vært de siste dagene!

Ha en fin kveld, vennen!
Mange go'klemmer fra liten og stor

Nicoletta sa...

thanks Anita for a comment in my blog!
it's a very pleasure for me:-))
you are an artist....a very good artist:-))
Baci
Nicoletta

Ingalill sa...

Verkligen fint kort!!

Sanna F sa...

Underbart jätte fint kort!!!!

Scrappegal Sørlending sa...

Gratulerer med årets første julekort! Det blei jo lekkert det! Nydelig motiv og nydelig fargelagt! :)

Anonym sa...

utrolig nydelig!!:D
klem ida:o)

Elisabeth sa...

Hei !
Første gang jeg har tittet i blogen din og det blir ikke siste gang ;o) Du og du så mye lekkert du lager. Dette julekortet var super nydelig.

Lisbeth sa...

Heisan, som vanlig finner en mye flott hos deg!
Et nydelig julekort!!!
Klem,Lisbeth

Trine sa...

Nyyyyyydelig, som alt du lager!!! Er spesielt imponert over at du alltid lager kortene så gjennomførte, fra forside til bakside! Skal du forresten på Skitreffet?^*håpehåpe* Vi hadde det jo så gøy sist :o) Er skikkelig klar for ei helg spekket med inspirasjon, latter, scrapping og ikke minst skravling. Håper ellers alt er toppers i din verden! Klemmer

mettepip sa...

Hei igjen Anita!
Har en liten overraskelse til deg i bloggen min;)

Håper vi sees på Oktobertreffet.
Klem fra
Mette

Sunny sa...

Hey. Found your blog by chance.
What beautiful crafts you do.
Very nice.

Greetings S.

Evy-Kristin sa...

Så nydelig kort - fikk jammen julestemning her ♥

Skal du til Ski på treffet i oktober? Jeg fikk omsider somlet meg til å bestille flybillett - og gleder meg MASSE!!

Ha ei strålende helg!

*regnvåte go'klæmma fra nord*

Dåpspresang

Etter en laaang pause fra papir og stempler, var det usedvanlig koselig å sitte ned og bare kose seg med å lage en liten hilsen. Ikke ...